opositors d'institucions penitenciaries
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

+4
manolo
anna_1973
forsur
Suzuruki
8 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  Suzuruki Lun Mar 15, 2010 12:28 pm

Ho dius molt convençuda.
És un pressentiment?? O tens informació nova??
Això de fer els exàmens escrits en un mateix dia també em rondava pel cap des que les darreres convocatòries de la Generalitat ho fecin així, tot en 1 dia. Jo m´estic motivant i preparant perquè crec que serà tot en 1 dia. Hi ha crisi i s´ ha d´estalviar costos. Si ho poden fer en 1 dia no ho faran en 3... lloguer de les aules, personal...
Suzuruki
Suzuruki

Cantidad de envíos : 154
Fecha de inscripción : 07/09/2009

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  anna_1973 Lun Mar 15, 2010 1:19 pm

Mai m'he mogut per presentiments... això ho deixo per els de cuatro amb el seu Entre fantasmes...

No us preocupeu, peró... hem limitaré a no compartir la informació que rebo.

Salut!!

anna_1973

Cantidad de envíos : 58
Localización : Lleida
Fecha de inscripción : 12/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  Suzuruki Lun Mar 15, 2010 11:31 pm

Sento molt si t´ha molestat el meu comentari. No era la meva intenció.
M´ha sorprés que diguessis lo dels exàmens en 1 sol dia.
Reconec que m´havia passat pel cap la idea com una possibilitat.

Ànims i endavant.
Suzuruki
Suzuruki

Cantidad de envíos : 154
Fecha de inscripción : 07/09/2009

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  anna_1973 Mar Mar 16, 2010 2:17 pm

Sortiran 470 places. S’inclouen les de Puig de les Basses.
La convocatòria es desenvoluparà en tres fases:
• Oposició. Amb una primera prova que constarà de tres exercicis de caràcter obligatori i eliminatori: Els
dos primers seran dos qüestionaris de 100 preguntes de la part general i 100 preguntes de la part
específica
del temari. En ambdós casos les preguntes errònies descomptaran. El tercer exercici serà una
prova psicotècnica en la que només hi ha l’exclusió dels aspirants per promoció interna. CCOO ha
manifestat a l’Administració la seva protesta més enèrgica per la inclusió d’aquesta prova que la majoria
dels aspirants ja han hagut de patir en altres processos i que no té cap utilitat. Malgrat tots els
raonaments que els hem exposat no han canviat de parer, no hi ha hagut manera. Es pensen que el
psicotècnic els hi dirà qui és un bon professional!! Des de CCOO els recomanem que vinguin als patis
dels nostres centres i ens vegin treballar dia a dia. Així sabran quina mena de treballadors/es som.
Estarem pendents de què la prova es porti a terme amb garanties.
La segona prova és la de capacitat física, de la qual restaran exempts els aspirants que l’hagin superat a
partir de l’1.1.2006 en algun procés selectiu o de borsa de treball.
La prova de català i les exclusions mèdiques restaran com a l’anterior convocatòria

anna_1973

Cantidad de envíos : 58
Localización : Lleida
Fecha de inscripción : 12/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  manolo Mar Mar 16, 2010 2:27 pm

Ostres Anna,

Que ja m'estic ficant nervios....... UFFFF.

Moltes Gracies Anna, ja que per als que estudiem fa temps ens es molt important tot lo que poguem sapiguer.

manolo

Cantidad de envíos : 11
Fecha de inscripción : 26/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  Suzuruki Mar Mar 16, 2010 4:08 pm

Molt agraït anna_1973

Ja queda poc....
Suzuruki
Suzuruki

Cantidad de envíos : 154
Fecha de inscripción : 07/09/2009

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  forsur Mar Mar 16, 2010 5:52 pm

Carai quantes informacions... Esperem ara què diu la convocatòria.

Ànims!!

forsur

Cantidad de envíos : 31
Fecha de inscripción : 03/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  antone Miér Mar 24, 2010 2:14 pm

Hola,

Ja fa temps que estic seguint el foro però encara no m´havia fet el ànim de registrarme , tampoc veig molt de moviment per ací ¿¿¿???
Per fi s´aprovaren ahir les 470 places no?
Algú en te més informació?
Tinc un conegut que fa un temps que es preparà aquesta opo, intentaré contactar-hi a veure si em pot donar més info.

Ànims per a tots,

antone

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 24/03/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  forsur Miér Mar 24, 2010 2:18 pm

Doncs sí, antone, ahir van aprovar les 470 places. La única cosa més que se sap és que el dia 30 o 31 de març sortirà la convocatòria. Fins que no surti tot el que es pugui dir no serà del tot cert, encara que segur que va ben encaminat.

Sort a tots!!

forsur

Cantidad de envíos : 31
Fecha de inscripción : 03/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  antone Miér Mar 24, 2010 4:17 pm

Moltes gràcies per tan rapidíssima resposta. Ja va quedant menys per a saber més.
Es d´agraïr vore que hi ha gent en qui compartir informació. Estaré per ací, i si en alguna cosa puc ajudar algú, ja sabeu.

Gràcies de nou.

antone

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 24/03/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  antone Mar Mar 30, 2010 6:29 pm

Res no es sap encara de la convocatoria?????? Esperem que demà sigui el día.
Companys de "viatge", com van els ànims?

antone

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 24/03/2010

Volver arriba Ir abajo

ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!! - Página 2 Empty Re: ATENCIÓ. ÚLTIMES NOTÍCIES SOBRE LA JU026!!!!!!!!

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.