opositors d'institucions penitenciaries
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

4 participantes

Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  miqpra Sáb Jun 26, 2010 12:16 am

Hola a tothom,

En primer lloc us he de felicitar a tots. Als que heu aprovat els primers exàmens i continueu i també als que no ho heu aconseguit però que heu tingut una gran força de voluntat per preparar aquesta oposició.

Jo m'he interessat fa un mes per aquesta oposició i m'agradaria presentar-me per una propera convocatòria. He consultat a alguna acadèmia i m'han ficat pressa per apuntar-me ja que diuen que potser la convoquen a finals de 2010. Ho trobo impossible. M'he dirigit a UGT i m'han fet un càlcul que sembla més realista: és possible que hi hagi una convocatòria un any després de la JU026 o inclús més tard. En qualsevol cas m'he comprat ja els llibres per començar a empapar-me i posar la vista en l'hipotètica convocatòria per l'estiu de 2011.

De tota manera, amb això de la crisi, mai se sap. La meva pregunta és:

Algú s'ha preparat alguna oposició més? El temari que estudiem per presons ens serveix per un altra oposició?


Gracies a tots i molts ànims!


Miquel

miqpra

Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 23/06/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Re: Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  anna_1973 Sáb Jul 03, 2010 12:50 pm

La part gral si et serviria per presentar-te a auxiliar administratiu, incloent només 3 temes.

Salut!

anna_1973

Cantidad de envíos : 58
Localización : Lleida
Fecha de inscripción : 12/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Re: Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  miqpra Lun Jul 05, 2010 11:35 pm

Gràcies!

He vist a Gencat que hi ha previst una convocatòria a d'Administratiu a finals d'aquest any. Tens pensat presentar-te?

miqpra

Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 23/06/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Re: Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  anna_1973 Mar Jul 06, 2010 11:12 am

No.

Ja vaig presentar-me a la JU023, ara a la JU026... i si molt fa falta, i la meva nota de tall no és suficient... tornaré a provar-ho a la JU0XX...

Salut!

anna_1973

Cantidad de envíos : 58
Localización : Lleida
Fecha de inscripción : 12/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty nota tall ??

Mensaje  hank Mar Jul 06, 2010 11:39 am

Anna si no es molt demanar quina nota et queda. Que sera molt alta, no crec perque hi ha poca gent

hank

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 24/06/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Re: Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  alcatraz79 Miér Nov 10, 2010 1:01 pm

miqpra escribió:Hola a tothom,

En primer lloc us he de felicitar a tots. Als que heu aprovat els primers exàmens i continueu i també als que no ho heu aconseguit però que heu tingut una gran força de voluntat per preparar aquesta oposició.

Jo m'he interessat fa un mes per aquesta oposició i m'agradaria presentar-me per una propera convocatòria. He consultat a alguna acadèmia i m'han ficat pressa per apuntar-me ja que diuen que potser la convoquen a finals de 2010. Ho trobo impossible. M'he dirigit a UGT i m'han fet un càlcul que sembla més realista: és possible que hi hagi una convocatòria un any després de la JU026 o inclús més tard. En qualsevol cas m'he comprat ja els llibres per començar a empapar-me i posar la vista en l'hipotètica convocatòria per l'estiu de 2011.

De tota manera, amb això de la crisi, mai se sap. La meva pregunta és:

Algú s'ha preparat alguna oposició més? El temari que estudiem per presons ens serveix per un altra oposició?


Gracies a tots i molts ànims!


Miquel



D´on has tret el temari, si´s plau??????? i quant és????

MERCI

alcatraz79

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 10/11/2010

Volver arriba Ir abajo

Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives Empty Re: Convocatòria 2011 - Oposicions alternatives

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.