opositors d'institucions penitenciaries
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

benvinguts a tots!!!

4 participantes

Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty benvinguts a tots!!!

Mensaje  Admin Miér Feb 20, 2008 7:36 pm

Espero l'ajuda de tots per tirar endavant aquest foro.

Entre tots podem resoldre dubtes, intercanviar temaris, tests....

Podriem començar per temes, us sembla be?!!! Aixi que el 1r. ja sabeu, la Constitucio Espanyola....

Moltes gracies!!! Very Happy

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 35
Fecha de inscripción : 20/02/2008

https://opositors.forocatalan.com

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Una mica d'ajuda

Mensaje  Tonino Mar Mar 25, 2008 1:22 pm

Hola a tots/es,

estic preparant les opos ju023 per lliure i m'agradaria una mica de suport amb els exàmens. Pels resultats de la convocatòria ju022, 1/3 de la gent va caure al psicotècnic i, donat que he fet uns quants, en dono fe que n'hi han de molts tipus. Al gú sabria dir-me un exemple del nivell i tipus que exigeixen?

Per altra banda, no trobo enlloc mostres dels exàmens teòrics reals. Tret d'una mostra de l'any 2000 per Madrid (el temari no em serveix) i de les mostres que Criminòleg ha penjat en un altre post, no en trobo res més. En teniu cap a l'abast? Les mostres que ha penjat Criminóleg, són preguntes reals que t'hi pots trobar? Shocked Ho dic pq m'han semblat excessivament difícils, i si aquest és el nivell, començaré a plegar abans d'hora Sad

La darrera pregunta és més funcional. A la convocatòria descriu que durant el pocés selectiu, tens la retribució de funcionari en pràctiques; algú sap de quants leurus estem parlant? I el més important, per les persones que superin el curs però no tinguin plaça, entren a la borsa de treball com a interins; a partir d'aquí, què? Es cobra com interí encara que no et donin feina-destinació, cobres l'atur, et donen la plaça de funcionari quan hi hagi una vacant o altre convocatòria o has de tornar a opositar?

Lamento fer tantes preguntes de cop, però si no tinc totes aquestes coses clares abans de començar, em replantejaré la convocatòria. Gràcies per endevant. Fins ara.

Tonino

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty hola tonino!!!

Mensaje  Admin Mar Mar 25, 2008 2:20 pm

El psicotecnic es de personalitat, i el perfil que busquen es una persona que l'hi agradi treballar en grup... Mira jo l'any pasat vaig pasar el psicotecnic, i t'aconsello que no et capfiquis, jo no vaig preparar res de psicotecnics i quan vaig fer l'examen vaig respondre sincerament i a les sobretot en les relacionades amb el treball en grup deia que si que m'agradaba o que si tenia dubtes o problemes acudeixes al superior... No se si m'explico be!! jejeje. Pero jo crec que si ho preparas molt pots cagar-la pk et creus una personalitat quee no es la teva i en cualsevol pregunta "te pillan".

Ara estic a la feina pero cuan arribi a casa et pasare uns quants examens que tinc de convocatories anteriors.

Jo tinc una amiga que va aprobar la JU022 pero no arribaba a la nota de tall, esta d'interina, cobra el mateix que funcionari i te dies de festa igual, l'unic que no te plaça fixa, es com si fos de sustitucio. Ella te el contracte fins el 30 de març i despres et van trucant pero ja et dic et pot tocar a Can Brians com a Girona com a Lleida.... I ella esta en el modul de dones (interior) i esta cobran 1800€/mes aprox. al mes. I a ella per exemple li convalida el psicotecnic i les fisiques pero la general i especifica no, s'ha de presentar en aquesta JU023, fins que no aprobes amb la nota de tall no tens plaça de funcionari. Quan acabes el contracte cobres l'atur fins que et tornan a trucar.

Espero que t'hagi ajudat ni que sigui una miqueta... Perdona per les faltes d'ortografia!!!!! Laughing

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 35
Fecha de inscripción : 20/02/2008

https://opositors.forocatalan.com

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Re: benvinguts a tots!!!

Mensaje  Tonino Mar Mar 25, 2008 3:18 pm

Admin escribió:El psicotecnic es de personalitat, i el perfil que busquen es una persona que l'hi agradi treballar en grup...
Ara estic a la feina pero cuan arribi a casa et pasare uns quants examens que tinc de convocatories anteriors.
Quan acabes el contracte cobres l'atur fins que et tornan a trucar.

Gràcies per respondre tan ràpid, la veritat és que sí m'has ajudat molt. Unes cosetes... Al psicotècnic, a banda del treball en grup, que opines respecte l'activitat (busquen passivitat, gent proactiva...). I no hi han "dibuixets" típics de boletes, quadradets...?

Dels exàmens, seria increïble i t'ho agraïria moltíssim, no cal dir que són una ajuda extra per estudiar i autoevaluar-se.

Per últim, això que comentes de l'atur no em queda gens clar. He deduït que quan acabes tot el procés, si no arribes a la nota de tall i et quedes sense plaça et quedes com a interí amb un contracte de x mesos, i quan s'acaba toca cobrar l'atur i que et vagin trucant. Però un cop et truquen, si per exemple és per treballar 10 dies i després no et tornen a trucar més, què cobres? pq en principi, si cobres l'atur i comences a treballar, per tornar a cobrar-lo has d'estar un any mínim cotitzant de nou, no? O si no et truquen cobres igual, encara que sigui menys? És que jo tinc una feina fixa i deixar-la per trobar-me en aquesta situació i no poder pagar la hipoteca em xoca, la veritat.

Fins ara, company.

Tonino

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Re: benvinguts a tots!!!

Mensaje  Admin Mar Mar 25, 2008 6:14 pm

El psicotecnic son preguntes sobretot de com t'agrada treballar, com ets com a persona...no hi ha cap de dibuixets ni res d'aixo.

Del tema de l'atur no se molt be com va, el que si se es que la meva amiga tb tenia un treball fix i el va deixar per entrar aqui, i de moment aquesta vegada si se que cobrará pero a partir de que la tornin a trucar i pugui o no agafar un altre vegada l'atur aqui si que ja no ho se....

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 35
Fecha de inscripción : 20/02/2008

https://opositors.forocatalan.com

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Tests.

Mensaje  Pepa Miér Mar 26, 2008 3:15 am

¡Hola a tod@s!
En el mercado existen varios libros de test de personalidad, pero personalmente no creo que sea una buena idea preparar este examen. El primer motivo es porque no sabemos que tipo de perfil concreto están buscando, aunque está claro que quieren gente que sea coherente, trabajadora, responsable, no racista, que le guste trabajar en equipo,...
También es cierto que hay muchas preguntas que se repiten varias veces, con el fin de averiguar si mientes o no. En fin, que si te piensas mucho las respuestas elucubrando sobre lo que tú crees que quieren ellos que respondas, al final tardas un montón de tiempo y muestras una personalidad que no es la tuya.
Yo creo que lo mejor es la sinceridad, pero con un poco de vista.

Pepa

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 02/03/2008

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Re: benvinguts a tots!!!

Mensaje  santidata Vie Mayo 09, 2008 2:02 pm

crec que per ser interí actualment has de formar part de la borsa de treball i ara només hi formes si has aprovat o has estat a punt d'aprovar una convocatòria anterior. Un cop ets interí si que cobres el salari de funcionari.
Però en el curs que et fan quan fas les proves i les passes diria que cobres bastant menys, però clar són uns pocs mesos i en principi ja de cara a entrar com a funcionari amb plaça.

Per cert, algú em podria comentar (admin ?) com trobar o em podria passar també alguns exemples d'exàmens anteriors ?
Jo també estic preparant la 023 i m'agradaria fer una repasada.

Moltes gràcies.

santidata

Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 09/05/2008

Volver arriba Ir abajo

benvinguts a tots!!! Empty Re: benvinguts a tots!!!

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.