Temarios - opiniones
4 participantes
Página 1 de 1.
Temarios - opiniones
Hola, soy nueva y no sé mucho sobre esta oposición, pero me gustaría empezar a prepararla. Me gustaría saber opiniones sobre los temarios. ¿Cual es el mejor temario para prepararla?, he visto que hay varios: Adams, Cep, Map...¿cuáles son las referencias de cada uno de ellos? ¿me podriais dar alguna opinión?
Muchas gracias
Muchas gracias
rohm- Cantidad de envíos : 22
Re: Temarios - opiniones
Hola i benvinguda rohm,
Opino sobre els que conec:
-Adams: part específica ok i part gral. ko
-UGT: val la pena ambdues parts.
Per a més informació pots buscar-la en les opinions ja expressades en el foro.
Opino sobre els que conec:
-Adams: part específica ok i part gral. ko
-UGT: val la pena ambdues parts.
Per a més informació pots buscar-la en les opinions ja expressades en el foro.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
gràcies
i de les de Cep? què opines?...llavors les de UGT són les que millor fama tenen?
A la resta de forers: quins temaris esteu utilitzant?
merci i ànim per a tots!
A la resta de forers: quins temaris esteu utilitzant?
merci i ànim per a tots!
rohm- Cantidad de envíos : 22
Hola rohm,
NPI.
Tan sols conec l´Adams i UGT.
Si vols més opinió hi ha algun comentari pel foro al respecte d´altres temaris. Hauràs de bucejar una mica. Procura no ofegar-te...
Comparant els 2 temaris jo em decantaria pel d´UGT.
NPI.
Tan sols conec l´Adams i UGT.
Si vols més opinió hi ha algun comentari pel foro al respecte d´altres temaris. Hauràs de bucejar una mica. Procura no ofegar-te...
Comparant els 2 temaris jo em decantaria pel d´UGT.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
Salut,
Jo ara mateix estic amb el temari especific vol.2 de l'editorial MAD. No sembla que estigui malament, va bastant al gra i esta actualitzat al 2010. El problema que li veig és que té moltes faltes d'ortografia i mecanografiques. També m'he comprat un llibre de preguntes de l'editorial ADAMS que amb els Mossos em va ajudar bastant.
Jo ara mateix estic amb el temari especific vol.2 de l'editorial MAD. No sembla que estigui malament, va bastant al gra i esta actualitzat al 2010. El problema que li veig és que té moltes faltes d'ortografia i mecanografiques. També m'he comprat un llibre de preguntes de l'editorial ADAMS que amb els Mossos em va ajudar bastant.
Katar- Cantidad de envíos : 30
Hola! En mi caso, yo tengo el temario general de la editorial CEP y el específico de la ADAMS. Éste último, en mi opinión, es muy bueno y realmente se hace fácil de leer y de entender. El CEP es más esquemático, en parte es mejor para estudiar pero cuesta más que entren las ideas creo yo. Espero haber sido de ayuda!
seky85- Cantidad de envíos : 3
Página 1 de 1.