course navette
5 participantes
Página 1 de 1.
course navette
Hola!
Sobre la infernal prova de la course navette..algún sap quina és la distància que s´ha de correr? potser que hagi llegit en algun lloc 20m? que em semblen molt?? A veure si algú que se les estigui preparant m´ho sap dir que me la setamana vinent començo a preparar-la..
Merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sobre la infernal prova de la course navette..algún sap quina és la distància que s´ha de correr? potser que hagi llegit en algun lloc 20m? que em semblen molt?? A veure si algú que se les estigui preparant m´ho sap dir que me la setamana vinent començo a preparar-la..
Merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
psychopubilla- Cantidad de envíos : 6
Re: course navette
Respecte a la course navette, es una prova satanitzada per part meva. No us podeu imaginar la mania que li tinc. Tan sols he pogut realitzar 7,5 paliers... de totes maneres mai a la vida he fet esports i porto 20 kg aprimats en 2 anys... abans no feia ni 2 paliers O_O
La course navette es correr, correr, correr i més correr. Es molt important, apart d'entrenar la course navette mateixa de tant en tant, fer entrenament que impliquin canvis de ritme ja sigui amb pujades prounciades o simples series d'esprints en diferents intensitats.
Si algú té algun consell millor l'escoltaré encantat, és una prova que té una part de coco important (respiració, capacitat de patiment, etc )
La course navette es correr, correr, correr i més correr. Es molt important, apart d'entrenar la course navette mateixa de tant en tant, fer entrenament que impliquin canvis de ritme ja sigui amb pujades prounciades o simples series d'esprints en diferents intensitats.
Si algú té algun consell millor l'escoltaré encantat, és una prova que té una part de coco important (respiració, capacitat de patiment, etc )
Katar- Cantidad de envíos : 30
si hace falta mucho coco y tambien pienso que aparte de tener un buen fondo hay que saber dosificarse,no todo el mundo sabe,es muy complicado.hombre pues con 7'5 paliers tiener buena puntuacion,no?
nui- Cantidad de envíos : 43
7,5 paliers en oposiciones de policia es bastante ridiculo, he ido compensando esa nota con otras fisicas como por ejemplo el pajarito que aguanto 49 segundos.
De todas formas estas fisicas son bastante más asequibles y creo que con un poco de entreno se pueden sacar bien, recordad que solo son 15 puntos.
De todas formas estas fisicas son bastante más asequibles y creo que con un poco de entreno se pueden sacar bien, recordad que solo son 15 puntos.
creo que en las bases pone MINIMO 15 puntos,a eleccion del tribunal,o sea,pueden 20 o 25 puntos,CREO!Para asegurar mirarlo en la convocatoria de este año.
nui- Cantidad de envíos : 43
course navette
Carai!
doncs per no fer esport 7,5 paliers no esta gens malament!!!!
Jo si que practico esport regularment, pero el tema esta en que vull prepararme aquesta prova en concret i no se quina es la distancia que s´´ ha de correr entre els malaits pitos!! es que em sona haver llegit en algun lloc que eren 20m..i em preocupa mes que res el despiste de sentir els "pips" i nar a la meva ..per aixo prefereixo fer un simulacre abans..
Si algu em pogues contestar el tema de la distancia ho agrairia!!!!!!!!!!!!!!
PD: demano disculpes pels accents si fan mal a la vista pero no em funciona el teclat del PC
doncs per no fer esport 7,5 paliers no esta gens malament!!!!
Jo si que practico esport regularment, pero el tema esta en que vull prepararme aquesta prova en concret i no se quina es la distancia que s´´ ha de correr entre els malaits pitos!! es que em sona haver llegit en algun lloc que eren 20m..i em preocupa mes que res el despiste de sentir els "pips" i nar a la meva ..per aixo prefereixo fer un simulacre abans..
Si algu em pogues contestar el tema de la distancia ho agrairia!!!!!!!!!!!!!!
PD: demano disculpes pels accents si fan mal a la vista pero no em funciona el teclat del PC
Hola psycho,
Són 20m de distància cada recta o pip.
Són 20m de distància cada recta o pip.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
La puntuació d’aquesta prova és de 0 a 40 punts i s’obtindrà amb la suma total
de punts aconseguits en els 4 exercicis. La valoració final d’aquesta prova és d’apte
o no apte. Per obtenir la qualificació d’apte caldrà obtenir una puntuació mínima
de 15 punts.
valiente10 no entenc perque dius aixo del tribunal, a la convocatoria ho posa ben clar, 15 punts de 40.
de punts aconseguits en els 4 exercicis. La valoració final d’aquesta prova és d’apte
o no apte. Per obtenir la qualificació d’apte caldrà obtenir una puntuació mínima
de 15 punts.
valiente10 no entenc perque dius aixo del tribunal, a la convocatoria ho posa ben clar, 15 punts de 40.
Course Navette
Efectivament son 20 meters en aproiximdament 7/8 segons. Jo també penso que 7,5 éstà força bé.
Igualment en aquesta estan tasades les puntuacions. Visualitza la convocatoria i al final, en l´anexe, tindràs les puntuacions per sexe i franja d´edad.
El minim per l´apte com diuen els companys és 15 punts en total. Pots fer un 10-5-0-0 i hauries passat (pel que jo entenc)
http://www10.gencat.net/sac/AppJava/tramit_fitxa.jsp?codi=9292
Igualment en aquesta estan tasades les puntuacions. Visualitza la convocatoria i al final, en l´anexe, tindràs les puntuacions per sexe i franja d´edad.
El minim per l´apte com diuen els companys és 15 punts en total. Pots fer un 10-5-0-0 i hauries passat (pel que jo entenc)
http://www10.gencat.net/sac/AppJava/tramit_fitxa.jsp?codi=9292
mrod- Cantidad de envíos : 15
Una forma de fer la course navette per tenir una referència és correr al costat d´algú que porti el ritme correcte.
Al principi és molt lent. S´ha d´anar al ritme dels senyals sonors, ni més ràpid ni més lent.
Cada canvi de palier la freqüència del senyal és més ràpida i el nº de rectes varia no sempre són les mateixes per passar d´un palier a un altre.
A més la veu et va cantant cada mig palier i també el nº de rectes que portes.
S´ha de donar tot en aquesta prova, fins l´últim aler.
També hi ha la ventatja que al ser la darrera prova, la gent ja sabrà la puntuació de les altres. Ho has de fer molt malament per arribar a dependre de la course navette per aprovar. Coneixent les tables de referència per franjes d´edat de la convo cadascú pot portar el seu propi control de la seva puntuació.
Al principi és molt lent. S´ha d´anar al ritme dels senyals sonors, ni més ràpid ni més lent.
Cada canvi de palier la freqüència del senyal és més ràpida i el nº de rectes varia no sempre són les mateixes per passar d´un palier a un altre.
A més la veu et va cantant cada mig palier i també el nº de rectes que portes.
S´ha de donar tot en aquesta prova, fins l´últim aler.
També hi ha la ventatja que al ser la darrera prova, la gent ja sabrà la puntuació de les altres. Ho has de fer molt malament per arribar a dependre de la course navette per aprovar. Coneixent les tables de referència per franjes d´edat de la convo cadascú pot portar el seu propi control de la seva puntuació.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
course navette
Doncs res, a còrrer!
Moltes gràcies per les respostes, sort i força a tots!!!
Moltes gràcies per les respostes, sort i força a tots!!!
Página 1 de 1.