Links no funcionan JU022
3 participantes
Página 1 de 1.
Links no funcionan JU022
Bones,
Resulta que les links amb les qüestionaris de la JU022 ja no funcionen. Podria algú penjar els pdf's ens un altres links com han fet amb els de la JU021?? Moltes gràcies!!
Resulta que les links amb les qüestionaris de la JU022 ja no funcionen. Podria algú penjar els pdf's ens un altres links com han fet amb els de la JU021?? Moltes gràcies!!
robju- Cantidad de envíos : 10
Re: Links no funcionan JU022
Hola,
Ja sé que és molt demanar però algú em podria passar tests corregits del temari general anteriors a la JU023. Deixo el meu mail per qui en tingui i m'els pugui passar: robinricard@gmail.com
Moltes gràcies!
Robin
Ja sé que és molt demanar però algú em podria passar tests corregits del temari general anteriors a la JU023. Deixo el meu mail per qui en tingui i m'els pugui passar: robinricard@gmail.com
Moltes gràcies!
Robin
exàmens
Això mateix volia jo demanar..., a part dels de l' any passat que estan a la gencat, ningú sap on es poden trobar alguns més de prova?....soc nova i no tinc cap test per a veure quin tipus de questions fan. Deu d' haver alguns penjats a internet o algú podria passar algunes questions ???
merci
merci
rohm- Cantidad de envíos : 22
Hola
Si mireu uns temes més avall trobareu el que busqueu.
Hi ha links amb exèmens.
Si mireu uns temes més avall trobareu el que busqueu.
Hi ha links amb exèmens.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
exàmens
No, no hi ha res, són links antics que ja no funcionen, del 2008!
rohm- Cantidad de envíos : 22
Ho trobareu en aquest tema de la companya anna_1973. Aquests si que estan operatius:
QUESTIONARIS I PLANTILLES DE LES RESPOSTES JU021
QUESTIONARIS I PLANTILLES DE LES RESPOSTES JU021
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
Hola,
És el que demanava, si algú podia fer com la companya Anna_1973 i penjar les de la JU022, generals i/o específics...
És el que demanava, si algú podia fer com la companya Anna_1973 i penjar les de la JU022, generals i/o específics...
Página 1 de 1.