Pràctiques
2 participantes
Página 1 de 1.
Pràctiques
Hola companys!
He estat llegint els diversos missatges del foro, i no he sabut trobar cap que parlés sobre les pràctiques que es faran a posteriori, si s'aprova, és clar!
La meva pregunta és la següent: algu sap si les persones que aproven i realitzen els tres mesos de pràctiques, si passen aquest període és segur que tinguin plaça? Em referixo que, com ha passat en les oposicions de mestres, aprovin a més gent que places hi hagi.
Gràcies, i ànims que queda poc!
He estat llegint els diversos missatges del foro, i no he sabut trobar cap que parlés sobre les pràctiques que es faran a posteriori, si s'aprova, és clar!
La meva pregunta és la següent: algu sap si les persones que aproven i realitzen els tres mesos de pràctiques, si passen aquest període és segur que tinguin plaça? Em referixo que, com ha passat en les oposicions de mestres, aprovin a més gent que places hi hagi.
Gràcies, i ànims que queda poc!
dani contreras- Cantidad de envíos : 13
Re: Pràctiques
Hola Dani,
Suposo que et deus referir a les pràctiques que fas durant el curs selectiu.
Si és així i vols més informació, llegeix-te el punt 8.5 de la convo. Aquí trobaràs tota la info que necessites.
Per això encara queda moltíssim. S´ha d´anar pas a pas.
La màxima preocupació actual ha de ser el dia D i fer-ho el millor possible.
Suposo que et deus referir a les pràctiques que fas durant el curs selectiu.
Si és així i vols més informació, llegeix-te el punt 8.5 de la convo. Aquí trobaràs tota la info que necessites.
Per això encara queda moltíssim. S´ha d´anar pas a pas.
La màxima preocupació actual ha de ser el dia D i fer-ho el millor possible.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
Página 1 de 1.