Rebotat de policia, hola a tothom!
3 participantes
Página 1 de 1.
Rebotat de policia, hola a tothom!
Hola a tots!
Entro en aquest forum ja que és de la meva intenció presentar-me a aquestes oposicions, la Ju026. Sóc opositor a cossos policials però tinc un petit problema d'alçada, medeixo 1,69, i en sentit són molt estrictes a mossos i moltes corporacions locals. D'aquestes últimes millor no parlar-ne ja que ens trobem de tot a nivell trifasic, ja m'enteneu.
Estare per aqui participant al forum, una salutació!
Entro en aquest forum ja que és de la meva intenció presentar-me a aquestes oposicions, la Ju026. Sóc opositor a cossos policials però tinc un petit problema d'alçada, medeixo 1,69, i en sentit són molt estrictes a mossos i moltes corporacions locals. D'aquestes últimes millor no parlar-ne ja que ens trobem de tot a nivell trifasic, ja m'enteneu.
Estare per aqui participant al forum, una salutació!
Katar- Cantidad de envíos : 30
Re: Rebotat de policia, hola a tothom!
Benvingut!! Jo tb m'afegeixo al vostre grup!! Ja fa uns mesos que m'estic llegint els temaris per a aquesta oposició i bé, sembla que ara ja és el moment de fer l'spring final!! Soc llicenciat en Psicologia i la meva intenció es poder arribar a treballar de psicòleg dins d'un centre penitenciari (vist com està l'empresa privada crec que és un de les millors opcions ). Estem en contacte!!
Sort a tothom!!
Sort a tothom!!
seky85- Cantidad de envíos : 3
Re: Rebotat de policia, hola a tothom!
Benvingut al club JU026,
S´agraeix sang nova al foro.
Jo no vinc rebotat d´enlloc però si hi estic posant moltes ganes i esforç en aconseguir entrar a la presó.
Molta sort i ànims, que ens fan falta d´aquí als exàmens...
S´agraeix sang nova al foro.
Jo no vinc rebotat d´enlloc però si hi estic posant moltes ganes i esforç en aconseguir entrar a la presó.
Molta sort i ànims, que ens fan falta d´aquí als exàmens...
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
Página 1 de 1.