plantilla de correcció del JU026
+12
JOSE
kmini
rohm
Ana Pou
Katar
mupe
calladenay
pepita
Suzuruki
mrod
dani contreras
pancho
16 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Hola a tots, espero que us hagi anat bé a tots, la recta està arribant al seu final. Algú ja ha tret les plantilles. Si hi ha algú que les vagui penjat, podriem saber el nostre futur més proper. Fins aviat!!
pancho- Cantidad de envíos : 8
Re: plantilla de correcció del JU026
Hola Pancho!
Que vols dir? Que algú ha penjat les solucions dels tests d'avui? Em podries dir a on trobar-ho? Jo he començat a mirar de trobar la resposta als apunts pero m'he desanimat perque en trobava poquetes i trigava massa...
Gràcies,
Dani
Que vols dir? Que algú ha penjat les solucions dels tests d'avui? Em podries dir a on trobar-ho? Jo he començat a mirar de trobar la resposta als apunts pero m'he desanimat perque en trobava poquetes i trigava massa...
Gràcies,
Dani
dani contreras- Cantidad de envíos : 13
En realitat el dia 22 ja estaran publicades, no? Molta sort a tots!!! Ara ja està fet!
mrod- Cantidad de envíos : 15
Sí, sí. Això han dit. El dia 22, és a dir, dimarts ja sabrem les respostes pero si algú s'ho ha currat doncs aprofitem-ho! jeje!
Com us ha anat? Jo he trobat que la part general era molt complicada. Hi havia preguntes que no sabia ni qué inventar... En comparació amb altres convocatòries era molt difícil. Suposo que al presentar-se 4000 persones, no volien que 2000 persones es presentèssin a les proves físiques i per això l'han posat tan difícil. En fi, ara només queda esperar!
Salut
Com us ha anat? Jo he trobat que la part general era molt complicada. Hi havia preguntes que no sabia ni qué inventar... En comparació amb altres convocatòries era molt difícil. Suposo que al presentar-se 4000 persones, no volien que 2000 persones es presentèssin a les proves físiques i per això l'han posat tan difícil. En fi, ara només queda esperar!
Salut
El 2n molt més assequible que el 1r.
I el psico, les últimes preguntes han sigut la traca final per acabar de rematar el dia.
Espero que us hagi anat molt bé a tots/tes
Fins dimarts 22 no penso mirar les respostes dels exàmens.
I el psico, les últimes preguntes han sigut la traca final per acabar de rematar el dia.
Espero que us hagi anat molt bé a tots/tes
Fins dimarts 22 no penso mirar les respostes dels exàmens.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
bueno si alguien ve por ahí unas plantillas antes de las de mañana que la diga. a mi me han ido los dos regular, si apruebo tendré poca nota, pero bueno. Ojalá apruebe almenos. suerte a todos
pepita- Cantidad de envíos : 21
Bueno creo que todos tenemos sensaciones parecidas.
Primero: Nivel mucho mas alto que en examenes anteriores, era una autémtica criba
Segundo: Bastante absequible, aqui se podía ir a por nota.
Tercero: Pues despues de todo el día hay... En mi caso un verdadero desastre, resignación total. Creo que voy hasta a dejar de preparar las físicas
Espero que os haya ido bien!!!!!
Primero: Nivel mucho mas alto que en examenes anteriores, era una autémtica criba
Segundo: Bastante absequible, aqui se podía ir a por nota.
Tercero: Pues despues de todo el día hay... En mi caso un verdadero desastre, resignación total. Creo que voy hasta a dejar de preparar las físicas
Espero que os haya ido bien!!!!!
calladenay- Cantidad de envíos : 4
hola,estoy mirando y mirando y no consigo encontrar las dichosas plantillas de corrección si alguno las ve que las pinche,gracias y suerte
mupe- Cantidad de envíos : 8
han salido ya? yo tampoco las veo, será que no han salido no?
yo he mirado en la pagina del gencat y no logro encontrarlo supongo que no lo habran puesto aun
hola, jo també ho he mirat i hem sembla que encara haurem d'esperar. Xao
pancho- Cantidad de envíos : 8
Hola a tots/tes
Segons RRHH al telf. 93 214 01 00 no les penjaran fins demà.
Ho sento companys però sembla que haurem d´esperar fins demà. Es pitjor que un part, això.
Segons RRHH al telf. 93 214 01 00 no les penjaran fins demà.
Ho sento companys però sembla que haurem d´esperar fins demà. Es pitjor que un part, això.
Suzuruki- Cantidad de envíos : 154
El primer exàmen era tan difícil que ara no troben les respotes...jeje!
acabo de llamar y me han dicho que en principio saldrán mañana joderrrrrrrrrrrrr
Doncs a mi el primer no em va anar gaire be la veritat....
Em sembla que passare de mirar la plantilla i començar a mirar les respostes. Esperare al dia 2 a saber els resultats oficials, total, encara que tingui aprovat l'examen recordeu que hi ha el psicotecnic!!!!!!!!!
No em vull imaginar com es veure que has aprovat amb nota i resultar NO APTE al psicotecnic.... per això prefereixo que m'ho diguin tot de cop el dia 2 de juliol.
Molta sort a tots!!!!!
Em sembla que passare de mirar la plantilla i començar a mirar les respostes. Esperare al dia 2 a saber els resultats oficials, total, encara que tingui aprovat l'examen recordeu que hi ha el psicotecnic!!!!!!!!!
No em vull imaginar com es veure que has aprovat amb nota i resultar NO APTE al psicotecnic.... per això prefereixo que m'ho diguin tot de cop el dia 2 de juliol.
Molta sort a tots!!!!!
Katar- Cantidad de envíos : 30
NO oficiales plantillas B y C
Hola¡
encontré unas plantillas del General B y específico C en otro grupo.
NO son oficiales pero si os las queréis mirar para tener una idea de cómo os ha ido están en http://groups.google.com/group/penitenciaris
La suerte está echada¡
encontré unas plantillas del General B y específico C en otro grupo.
NO son oficiales pero si os las queréis mirar para tener una idea de cómo os ha ido están en http://groups.google.com/group/penitenciaris
La suerte está echada¡
Última edición por Ana Pou el Mar Jun 22, 2010 10:34 pm, editado 1 vez
Ana Pou- Cantidad de envíos : 16
bueno pues tendremos que esperar a mañana,mucha suerte a todos y gracias por la informacion
Ana Pou, l'enllaç no funciona... He intentat trobar un grup de penitenciaris pero no existeix. És aquest l'enllaç?
Merci
Merci
RECTIFICACION
Perdón, quitad el punto final del enlace que puse.
Así debería funcionar, lo acabo de probar.
Cuando entréis, arriba a la derecha pone 14 Archivos, 5 mensajes.
Pinchad en archivos y lo encontraréis. Son dos archivos excel con las respuestas.
Así debería funcionar, lo acabo de probar.
Cuando entréis, arriba a la derecha pone 14 Archivos, 5 mensajes.
Pinchad en archivos y lo encontraréis. Son dos archivos excel con las respuestas.
Bueno, no em serveix de gaire perque jo vaig fer la General A i l'específica B pero almenys he comprovat que algú pensa que les respostes addicionals de la part especifica són les mateixes que les meves...jeje!! Algo és algo
no se si será verdad, pero comentan que ese enlace tiene muchos errores, espero que sea así pq según este enlace he suspendido.
sí que tiene algunos errores. Los que estéis raspando el aprovado es mejor que no os calentéis la cabeza y esperéis a las plantillas oficiales. Pero esto es más fácil de decir que de hacer. Esperemos que las saquen hoy para poder celebrar sí o sí la verbena de san juan...
vaya que pasa, hoy tampoco van a publicar?
errores plantilla no oficial
Siendo víspera de festivo.... en el departamento no debe quedar ni el tato...
Pepita tienes razón, la plantilla tiene bastantes errores. Ayer no lo miré pero viendo que esto no sale
me puse ahora a echar un ojo a algunos de mis fallos del general y considero que están mal las siguientes (corregidme si me equivoco).
Yo diría que serían correctas:
20- D
28- B
30- A
40- A
46- A
53- A
63- D
88- A
Pepita tienes razón, la plantilla tiene bastantes errores. Ayer no lo miré pero viendo que esto no sale
me puse ahora a echar un ojo a algunos de mis fallos del general y considero que están mal las siguientes (corregidme si me equivoco).
Yo diría que serían correctas:
20- D
28- B
30- A
40- A
46- A
53- A
63- D
88- A
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.